UniqueJewel.nl

Mijn foto
Ik ben Petra en ik maak sieraden met verschillende materialen. Ik heb een aantal jaren terug een cursus edelsmeden gedaan, dit vond ik erg leuk maar door een avondopleiding kon ik er niet meer mee door gaan. na een half jaar miste ik het heel erg om met mijn handen te werken dat ik met kralen ben begonnen. En hier op de blog laat ik zien wat ik kan. Sinds kort doe ik ook scrapbooking, erg leuk om zelf cadeautjes te maken.

zondag 15 januari 2012

te lang geleden

Het is veel te lang geleden sinds ik wat geplaatst heb.
de reden hiervoor is dat mijn laptop kapot is gegaan, hij krijgt geen stroom meer.
Ik heb nu voor het eerst geprobeerd om foto's van m'n camera op de computer van mijn vriend te zetten, maar dit gaat nog niet, de kaartlezer van de computer pakt namelijk het kaartje van mijn camera niet,
en ik heb er geen kabel bij om het op die manier voor elkaar te krijgen.
Hoogste tijd dus om al m'n mooie kaartjes op de foto te zetten met m'n telefoon.

Dus, binnenkort gauw weer wat mooie projectjes van mij.

Groetjes Petra

ps. we hebben leuk nieuws, huisje gekocht, eind mei klussen, dus dan zal m'n knutselgebeuren wel weer ff op z'n kont liggen.

_____________________________________________ 
Love like you've never been hurt, 
Work like it's not for the money 
Dance like no one is watching!

2 opmerkingen:

  1. Balen, van je laptop! Nou ja, de laatste tijd doet blogger ook vervelend, dus iedereen heeft wel ergens last van en werkt het allemaal niet zo mee.
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Dat wordt heerlijk klussen, en het knutselen komt dan vanzelf wel weer een keer. Succes met alles en alvast veel voorpret gewenst.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tnx ellen, voor het medeleven! Ik ga nu een kleur/sfeerimpressie maken voor ons nieuwe huis!

      Verwijderen